Dukningar-dekorationer

Alla i huset sover.. utom jag :)
Har suttit och kollat igenom alla bilder som jag samlat
på mig när jag varit ute och surfat runt.
Jag spar på allt som faller mig i smaken ;-)
Och nu tänkte jag dela med mig till er läsare.

Den här gången är det dukningar, dekorationer m.m
Håll i hatten.. nu kör vi!



Denna är min favorit, med b.la pioner i vitt o rosa
Så vackert.. romantiskt och somrigt.
Kanske nåt för oss som har just rosa o vitt i temat... vem vet???







Här nedan finner ni en smarta och snygga dekorationer med
våra ljuvliga syrener... frågan är om det skulle funka på en bröllopsfest???
Hur som helst... väldigt fint!






För oss som älskar ljus.. kolla in denna.
Enkel och sååå snyggt. Och vill man ha lite färg så skulle
man kunna strö vanliga rosblad på spegeln... eller va säger ni?







Här ser ni en enkel och superlätt dekoration, och så fint!
Funderar själv på att göra nåt liknande :)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Kikar in. Jättefin sida du har med många

fina inspirationsbilder, tar med mig lite ideér av

dig. Tack för titten :)

2009-08-06 @ 09:21:59
Postat av: källerudd

Jag gillar den med syrenerna, vill gärna ha något sådan, men får se...Tycker även om den med spegeln, men man måste ju ha så breda bord då...



Bords dekorationerna är helt klart inte klara ännu, men däremot så har jag gjort ett inbjudningskort idag, precis så som alla andra ska se ut =) så nu är det bara till att sätta igång

2009-08-06 @ 14:19:44
Postat av: kullaberg

Gillade verkligen spegeln! Men som källerud säger, måste ha breda bord då.



Tack för en bra blogg för oss som söker inspiration! :-)

2009-08-11 @ 11:24:34
Postat av: Sanna

Tack för inspirationen! Vill du ha mer idéer om dukning så kolla Festdetaljer.se. De har jättefina saker.

2009-10-10 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0