Smycken

Dags att uppdatera lite!
Vi har precis blivit helt klar med vår gästlista och till veckan
skickas julkort ut + våra save the date kort,
sen är vår hemlighet avlöjad :-)
Äntligen, Det har varit såååå svårt att hålla tyst ska ni veta.
Men men snart så vet alla nära och kära om våra hemliga planer ;-)

Annars så sitter jag och studerar hårsmycken, halsband, armband m.m
Va ska man ha?

Dessa hårsmycken gillar jag.. Hmmm kanske man slår till???
Här finner ni dessa fina hårsmycken










Detta halsband vill jag så gärna ha, Druvklase i vitt :-) Det finner ni Här
Halsband tillverkat i sterlingsilver. Klasen består av 24 pärlor och kristaller.





eller varför inte ett lila och matcha vårt färgtema :-)
Kolla gärna in hemsidan, Ni kommer att hitta många fina smycken.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina hårsmycken du hittat, är också inne på samma linje, alltså inte ha en tiara utan nåt annat.

Halsbanden va underbara. Jättefint med druvklase :-)



Vi gifter oss i september nästa år så vi har lite längre kvar än er men tiden går så snabbt.

Hur ska man hinna med allt????



Kram och lycka till!

2009-12-09 @ 23:04:56
Postat av: Josefina

Vilken underbar blogg du har, jättefin design!

Är också en lycklig blivande brud som planerar vårt bröllop till maj 2011.

Ska genast lägga in dig bland datorns favoriter :)



Lycka till med allt och grattis!

2009-12-22 @ 11:31:34
Postat av: Zara

Kikade in på din sida på Bröllopstorget och hämnade sedan här på din superfina blogg.

Ska kika runt lite :)

2009-12-22 @ 22:31:55
Postat av: Anna W

Grattis igen Linda!



Ni är verkligen igång, kul!



Jag måste bara tipsa om lite grejer för jag tror att du är lika pysslig som jag. :-) Jag var också jätteinspirerad av Lavish Designs smycken, men jag gjorde egna likadana men i andra färger och de blev jättefina. Enkelt är det också. Gjorde örhängen, halsband, armband och hårsmycke. sen gjorde jag egna cupcakes med grym frosting som kunde frysas helt färdiga innan, hur lättsamt som helst. :-) Ena brorsan tillverkade en ställning i fem våningar, som i en halvcirkel ungefär och det funkade super. Det är budgettips som funkar om man känner att slantarna trillar iväg. :-)



Lycka till!

2009-12-23 @ 01:34:24
Postat av: Anette

Va ett tag sen jag va här och kikade och ni verkar ha kommit en bit på vägen, va kul :)

Har fortfarande inte kört igång med bloggandet än, får inte tiden att räcka till men det är tur att alla ni andra finns så man kan surfa runt och bli inspirerad ;-)

Jättefin smycken du hittat, druvklasarna är verkligen underbara.

Kram Nettan

2009-12-26 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0