246 dagar kvar och jag har hittat min brudklänning.. Tjohoooo!!!!



Jag Sandra Sofie och Carro har varit i Sundsvall på Eleganten idag.
Efter att provat ett 10-tal klänning så har jag äntligen hittat en underbar klänning.
Det är en Nixa klänning, nr 9117, enkel men jättefin.
Jag har inte bokat den än, men ska ringa imorgon och boka den.
Dem är helt underbara där, vilken service.
Tack snälla snälla ni som följde med mig idag!
Det betyder mycket för mig!


Fortsättning....
Skulle ringa och boka klänningen idag och den finns inte kvar :(
Dem hade haft en brudkväll höromkvällen och den såldes då.. vad göra nu???
Dem kunde beställa hem en ny till mig men då va jag tvungen att köpa den
och den skulle kosta mig närmare 12.000kr vilket jag inte vill lägga ut på en klänning som
jag kommer att använda endast en dag.
Nu måste jag sätta mig och leta efter en annan.
Funderar starkt på att beställa en från Kina och efter att suttit och läst forumet på
bröllopstorget så verkar Milly och Landy Bridal vara två bra företag att beställa ifrån.
Båda gör ett fint jobb, välgjorda klänningar och bra priser.
Det blir till och sätta sig och kika igenom deras klänningar, kanske finns min klänning
där. Av alla tusen som finns så borde det väl ändå finnas EN som blir min ögonsten :)
Återkommer mer om det.. den dagen jag hittat min klänning!!!
 


Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad kul att du har hittat klänningen med stort k :) Kan du inte skriva vilket nr den har så kan man själv titta in på NIXA och se vilken du valt :)



Har sett att vi har väldigt lika smak när det gäller bröllopssaker så det vore kul att se om det gäller även klänningen



Kram Kikan

2009-10-29 @ 17:42:46
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Kikan

Åh vad fin den var!!! Nixa har verkligen underbara klänningar. Har själv provat en men där hyrde de inte ut dem utan man måste köpa så det har jag bestämt mig för att göra. Det kostade nästan lika mycket som att hyra. Inte för att jag vet vad jag skall ha den till efter bröllopet men :)



En på jobbet berättade om en vän som tar fram sin brudklänning varje år för att se om den passar, haha!



Som sagt kul att följa din blogg när man själv går i bröllopastankar. Har dock inte "outat" det på min blogg ännu :)



Hoppas att det löste sig med klänningen för dig.



Kram Kikan

2009-10-30 @ 17:27:10
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: M

Va härligt att du hittat klänningen med stort K...Underbart. Själ är jag mitt upp i just detta nu...har själv provat några nixa och tycker de är väldigt fina.

2009-10-31 @ 20:55:44
URL: http://28juli2010bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0