24 dagar kvar

Försöker förstå att det är mindre än en månad kvar :-)
Är det verkligen bara 24dagar kvar????
Fattar inte hur tiden kunnat gå så väldigt snabbt???
För tillfället tycker jag allt är ett enda virrvarr, vad är klart och vad måste fixas?
Visst antecknar jag allt som är klart men ändå går det bara runt runt i huvudet.
Solisten som ska sjunga i kyrkan är nu klar!
Hon heter Sara Karlsson från Örnsköldsvik och vi har valt ut två jättefina låtar till henne
som hon ska få sjunga och hon kommer även att kompa själv på piano :)
Transporten från kyrkan till festlokalen är klar också.

I fredags ringde Anna som ska viga oss och ville boka in vigselsamtalet
så den 28/6 är det dags och sen efter det ska vi få öva i kyrkan :)
Lite sent tyckte jag men det fanns inga tidigare lediga dagar.


Denna vecka så har vi lite inplanerat :
Sandra som ska hjälpa till med serveringen kommer hit på fredag,
då blir det lite planering. Sen efter det så ska vi på blomaffärn och beställa blommorna :)

Jag har hittat min bukett, helt underbar och den ser ut såhär:


Dock inte lila men jag vill bara ha den :)


På Söndag då blir det middag och planering med våra toastmasters.. måste få färdigt
vårt festprogram tills dess. Oj Oj.. men men det ska bara gå!!!

Vigselprogrammen måste vi också börja skissa på, tro om man hinner det i helgen???
Nästa helg jobbar jag så då finns inte mycket tid över till planering.
Det börjar faktiskt kännas lite småstressigt, har ganska mycket småpyssel nu på slutet.

Låtar har vi valt. Som jag skrivit tidigare:
2 låtar som ska sjungas i kyrkan och sen låten till vår dans.
Det är så underbart när vi har samma smak, har gått sååå smidigt!!!

Jag och Sofie va ner på Ikea för nån månad sen och där hittade jag
saftflaskor som jag tänkte ha som vattenflaskor och för nån vecka satt jag
och funderade på vad man skulle kunna göra för att få dem lite mer personlig...
Vips så såg dem ut såhär, är riktigt nöjd ;-)












Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad kul! Själv hade jag mitt drömbröllop för snart tre veckor sedan och det blev till och med bättre än vad jag någonsin vågade önska. Helt fantastiskt! Så glöm inte bort att njuta lite nu oxå :) Kram Kikan

2010-06-09 @ 17:23:07
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0