Nu är klänningen beställd :)

Nu äntligen har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för vilken klänning
jag ska ha och nu är det beställd :)
Det blev som sagt en kinaklänning och beställt den från Landy Bridal
Jag har tittat på mååånga klänningar och nu i slutändan så blev det
en av dem första modellerna som jag kollade på och fastnade för.
Gissa om det känns skönt att ha det gjort, nu kan man lägga en stor del
av bröllopet åt sidan och fortsätta med resten.

Annars har jag tillbringat en del tid med våra inbjudningskort som
är klara och skickade igår :-) Sen tänkte jag försöka mig på matchande
skal till våra festprogram också.. riktigt kul att klippa och klistra :)




På baksidan av dessa kort satte jag fast matchande etiketter som jag beställde från
Calligraphen.. blev riktigt fint :)






Fick ju även syn på dessa fina servettringar så jag beställde sådana också ;-)






Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka fina inbjudningskort du gjort. Får man fråga vart du köpt det lilamönstrade pappret?

Jättefin blogg också :)

Lycka till med planeringen!

2010-03-04 @ 00:10:43
Postat av: Julibruden

Tack å Tack!!!! Det lilafärgade papperet är en bordslöpare från Duni som jag köpte för ett tag sen :)

Jag matchade det på både mörklila och ljuslila kartong.. dock blev dem ljusa så suddiga på bild så jag la bara ut dem mörklila.

//Julibruden (Linda)

2010-03-06 @ 10:02:05
Postat av: Annelie

Vi gifter oss också den 3 Juli, har skicka inbjudningarna idag =) Hur långt har ni kommit i planeringen? :)

2010-03-14 @ 19:33:04
URL: http://sportbiskvi.blogg.se/
Postat av: Katja

Jättefina inbjudningar! Har också hnadlat etiketterna från Calligraphen, de var så fina :-)

2010-04-02 @ 09:51:49
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0