Fyndat på Ikea

Jag och en kompis drog på Ikea för ett tag sen och jag hittade en hel del
intressanta saker där, en hel del kom med hem =)

B.la dessa, Superfin.
Är igentligen en vas men jag kommer att använda dem
som vinkraffer.. superfina ju och endast 19kr/st

Sen köpte jag på mig ett X antal av dessa ljuskoppar,
tänkte blanda dem tillsammans med b.la blockljus.
9kr för 4st... Ett fynd!






Det blev även en hel hög med knoppalakan som kommer
att användas b.la till borden men tänkte även dekorera väggen bakom oss.
Ett tips till er som köper lakan, tvätta dem inte, utan stryk/mangla dem!!!

Det va en del av mina fynd på Ikea :-)

Någon som vet vart man kan köpa billiga lyktor/cylinderglas till blockljus
och dekoration???


Måste bara få visa en annan jättefin dekortion som jag fastnat för:
det är till detta jag i så fall ska ha cylinderglasen ;-)
Det går ju lika bra om dem är i plast, billigare dessutom.



Dessa är såååå läckra, ska visa min m2b imorgon!!!
Är det nån av er som vet va kvistarna med blommorna heter????






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikat runt lite på din blogg.

Gillar dina dekorationstips, dem med cylinderglasen va ju jättefin, jag tar och kopierar den bilden :)

Lycka till med allt

2009-08-17 @ 22:56:23
Postat av: Sofia

Det är väl tulpaner, körsbärsblom och orkideer...

2009-08-18 @ 19:23:43
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fråga bara....varför ska man INTE tvätta lakarnen??

2009-08-19 @ 17:51:43
Postat av: Lina

Vilken härlig blogg, kul att jag snubblade hit! :) Vi gifter oss den 19 Juni så det var ju inte alltför långt ifrån.



IKEA har ett ölglas som heter MJÖD, finns i två stl, 18 cm högt och 23 cm (tror jag). De kostar 49 kr för 6 stycken! Ikea har även blockljus som går ner i dessa glas. De blir ju liiite små som cylindrar med grenar i, men man kan ju köpa några större att komplitera med. Jag letar också efter större, har en liknande bild på min blogg om du vill se fler idéer. :) Jag har hittills hittat hos florister för ca 79-129 kr st. Hojta gärna till om du hittar billigare nånstans.

2009-10-08 @ 10:10:42
URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0