*** Härliga fredag ***

Igår torsdag så va jag och provade bröllopsklänningar i Övik hade givetvis 2 kompisar med mig.
Madde och Carro va dem lyckliga som fick hänga med på en trevlig dag i Övik.
Och jag hittade en klänning som jag gillade, men jag bestämde mig för att åka hem och
fundera på saken. Jag tänker åka på fler ställen och prova.
Måste tyvärr ge ett litet minus för servicen, hade faktiskt förväntat mig mer av henne.
Jag som blivande brud har väl inte en blekaste aning om va för sorts klänning
jag söker, Jag är ju DÄR för att prova olika modeller.
Men men det finns ju fler ställen, som tur är!!!!
Känns som om en halvdålig start på min jakt efter bröllopsklänningen men men
jag ska boka in mig på Eleganten i Sundsvall framöver också. Nog om det nu...

Vi ska ju skicka ut save the date - kort tillsammans med julkorten
och nu har vi dem klar i huvudet.. nu ska jag beställa hem matrial så
jag får börja pyssla lite, kul kul!!!!
Inbjudningskorten har vi beställt från Calligraphen och dem har vi fått,
dem är verkligen superfina!

Fick förresten hem ett fynd från Tradera idag,
hade vunnit en auktion på lila rosenblad och dem va jättefina.
Nu när jag sett färgen så äre bara att bjuda på fler förpackningar, behövs mååånga rosenblad
till bordsdekorationerna + tårtbordet, tänkte även komplettera med kristaller och
blomknoppar, tror att det blir frächt och somrigt tillsammans.. eller va tror ni?

Bjuder inte på några bilder idag.
Nu ska jag gå och fredagsmysa med min blivande man :-)


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad kul att du hittat din klänning! Tradera har jag inte ens tänkt på att det finns dekorationsmaterial där.. måste gå in och kika :-)

2009-09-08 @ 08:16:43
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: ≈Sanna≈

Jag tror verkligen att det blir somrigt fräscht med både knoppar, kristaller och rosblad. Tradera är verkligen bra när man hittar det man vill ha.

2009-09-10 @ 15:44:31
URL: http://cdwoman.blogspot.com
Postat av: bröllopsbloggen

ha en underbar helg

2009-09-10 @ 22:59:38
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Katja

oj nu minns jag inte längre vart jag såg ljusslingorna.. kan det ha varit houseofhedda? Får kolla vart det var om jag minns

2009-09-13 @ 00:34:21
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0