Honeymoon

Sitter och drömmer mig bort på resesajterna :-)
En bröllopsresa kommer vi att åka iväg på.
Min dröm är att få åka till Thailand men eftersom vi tänkte lämna våra små
hemma så blir det 1 vecka nånstanns i medelhavet.
Skulle inte palla att åka iväg 2 veckor utan barnen, skulle inte njuta
av resan då. Det är för lång tid.
Våra barn kommer att vara 6,5 & 4år när vi gifter oss.

Vi eller jag har kollat lite extra på Grekland.
Har inte varit där men hört massa gott om alla öar där.


Tro vart denna härliga grekiska stranden ligger nånstanns?


Kommentarer
Postat av: Brud i maj

Grekland är underbart, finns många fina platser!

Kreta är en jättemysig ö, framförallt Chania gillar jag. Åk dit!!!

2009-08-18 @ 11:25:03
Postat av: Lisa

Jag har varit i Grekland några gånger och den finaste platsen hittills har varit Kefalonia, underbara stränder http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/kefalonia/?season=sommar-2010



Men som Brud i maj skrev, Kreta är också en mysigt.

Rethymnon är min favorit på Kreta, lite mer romantiskt, enligt mitt tyckte :-)

2009-08-18 @ 11:28:52
Postat av: Anonym

Vi har nyligen kommit hem från vår bröllopsresa och vi va på Zakynthos, det va mycket bra, längtar tillbaka.

2009-08-18 @ 16:13:50
Postat av: Katja

åh, ser inte helt fel ut :-)

2009-08-18 @ 19:11:59
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Carola

Hejsan!



Hittade hit via Bröllopstorget, härlig och inspirerande sida! Nu blev jag sugen och göra en egen blogg om bara bröllop eftersom vi tänkt gifta oss Juli nästa år.



Vi har också 2 små som man kommer sakna på the honeymoon, men förhoppningsvis ska man överleva 1 vecka utan dem :)



Lycka till med allt! Nu ska jag kika vidare o bli mer inspirerad!

/Carola



2009-08-18 @ 20:59:17
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Anonym

Tror denna bild är från Karpathos. Riktig mysig och lugn ö.

2011-12-11 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0