Lite gott och blandat

Har suttit och kollat på vigselringar och förlovningsringar.
Vi tänker byta ut våra förlovningsringar mot nya.
Dem är väldigt slitna, inte alls snygga längre.

Ska man ha bred förlovningsring och smal vigselring,
själv tycker jag att det är väldigt fint... MEN
jag har hittat en del snygga lite bredare vigselringar, inte lätt det här ;-)

Dessa har vi spanat på hittills;
Ringarna är tagna från Jempguld


Vigselring Exklusivserien Venedig
(tror dock inte att den tillåter vår budget, den är DYR)







Vigselring Norrsken, Nimbus
 





Vigselring Norrsken, Aura

 





Efter dessa skönheter så går vi över
 till andra läckerheter, dvs tårtor :-)

Ska man beställa tårta eller ge sig på att göra dem själv???
Näh det blir nog att beställa, har man överhuvudtaget tid att
göra tårta till 70-80 personer själv???
(Känns som om det blir ganska stressigt)



Skulle absolut kunna tänka mig nåt sånt här;




















Eller varför inte bjuda på härliga cupcakes???



























Det va allt jag hade och bjuda på den här gången ;-)
See you!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du gillade kollaget med cupcakes från vår bröllopsblogg. Men du får gärna länka tillbaka när du lånar bilder. :-)

2009-08-16 @ 11:46:35
URL: http://www.gervide.se
Postat av: sandy

Vilka underbara bakelser

2009-08-18 @ 19:56:56
URL: http://sbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0