Skor och näbbklänningar

Gjorde ett besök hos Matildas fest och skulle kolla på näbbklänningar och fick
då se att det går att beställa även skor.
Och för ENDAST 450kr föt vuxna och 300kr för barn inkl frakt..
Funderar starkt på att beställa ett par till både mig och dottern.
Det står mellan dem första & andra.





Stilrena snygga skor med lite bredare klack.. Like it!





Romantiska med guld o silver kristaller, mkt fina!





Riktigt snygga sandaletter med silver kristaller





SÖTA NÄBBSKOR




















Någon av dem här två klänningarna ska vår dotter ha.
Tänkte visa henne imorgon och jag tror att hon går på den till vänster.


       

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, man vill ju inte se ut som bambi på hal is, hehe.. vet inte om de är aningen för höga egentligen. Har ett par skor hemma som är jättefina och själva modellen skulle passa perfekt som brudskor som man dessutom orkar gå runt i hela dagen, tror klacken är 5 cm max.. ska nog satsa på såna istället. Provade skor igår på stan och jag vet inte om det var värmen som gjorde fötterna svullna men jag fick prova en storlek större än annars, skumt.. kanske fötterna börjat växa igen, hehe

2009-08-07 @ 14:43:18
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Julibruden

Fördelen här är att man kan bestämma klackhöjden själv, tror att jag ska gå på 3,5cm sen va nästa 5cm. Man ska som sagt använda dem ett X antal timmar. Och mer än 5cm... då skulle man verkligen se ut som bambi på hal is =) kul skulle gästerna få i alla fall hahaha

2009-08-07 @ 19:08:25
Postat av: Fia

Har beställt skor till mig och dottern från Matildas fest och dem passade jättebra, välgjorda, inte så lång leveranstid heller så jag rekommenderar dem varmt!

2009-08-08 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0