Näbbklänningar m.m

Har tillbringat stundvis av dagen med att kika in näbbklänningar.
Finns oändligt många fina, tänkte bjuda på några urval som jag hittat.

Dem 2 första hittade jag faktiskt på Lindex Onlineshop
Jättefina och till väldigt bra priser, jämfört med andra klänningar.
                                      


Hamnade även hos Little Princess där hittar man massor fina kläder, skor
och accessoarer till små flickor och pojkar :-)

                                                                                                                    

                                                                                               
























Det blir inte mer än såhär den här gången.
Bloggen går så troligt segt, har säkert hållt på i 45min för att bara
lägga in dessa bilder... ska starta om datorn och se om det blir bättre.

På återseende!!!

 


Kommentarer
Postat av: Catrine

Vilka fina klänningar du hittat på Lindex, passar verkligen till bröllop. Och samtidigt ett stort plus när det gäller priset.. va in på hemsidan och kollade.



Ser att ni ska gifta er i juli, jag och min blivande gifter oss i juni.

/ Cat

2009-11-04 @ 20:09:08
Postat av: Marica

Fantastiska näbbklänningar! Lindex var ett bra tips, tack :)

2010-01-16 @ 15:44:01
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0