269dgr kvar tills dagen med stort D

Har tagit ett litet break från bröllopsplaneringen.
Men nu har jag fått hem matrial till save the date korten
och festprogrammen så nu är man i full action igen :)

Har även kollat runt lite på olika herrkläder,
vet inte hur vi ska göra om min m2b ska hyra eller köpa.
Det blir ett stadsbesök snart och prova lite olika å sen se hur han gör.
Här är en bild som jag hittat som är väldigt snyggt;
Och det tyckte min love också som tur va ;-)








Detta är också riktigt snyggt men då har inte vi rött som tema men
ett tips till er andra med rött färgtema :)








Avslutar med lite andra blandade bröllopsbilder :)


          











Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Haha ganska komiskt att vi sparat samma bild på brudgumsutstyrsel ;) Den med väst och kravatt i silver =)

Ja de blir minst 2 Ullångersbrudar till sommarn då ;)

Till och med 2 Lindor =)

Lycka till och kul läsning, inspirerande för någon i samma sits =)

Mvh Linda Ö

2010-01-20 @ 23:06:22
URL: http://lindaoberg.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0