86 dagar kvar....

Fick ett glädjande mail imorse från Landy Bridal
Klänningen beräknas vara klar för leverans nästa vecka Tjohooo!!!!
Och i helgen ska vi hämta våra ringar.
Det börjar kännas på allvar nu :-)

Sen har jag budat hem tårtplattor på E-bay till Sofie Ögren som hon ska
ha till tårtan... Hon ska ju baka vår bröllopstårta :-)
4st blev det.. så det blir en våningstårta med b.la levande rosor,
blir samma rosor som i min bukett :-)
Min bukett har jag också hittat, hade köpt en bröllopstidning för ett tag
sen. Jag satt hemma och läste och juuust där fanns den, det ska bara klick :-)
Vad mer är klart??? Rogers kläder är klara, det är skor som fattas.
Sonens kläder är också klara... det går som på räls ;-)

Det som står på MÅSTE GÖRA listan nu är att vi måste dubbelkolla med grabbarna
som ska spela att dem båda va fri och lediga.. Det måste kollas snarast!
Sen måste vi ordna nån som kan fixa det sista med maten.
Roger har en aspirant på gång så det får han checka av :-)
Vi har spikat för att köra på buffé, som vi själv kommer att fixa.
Med hjälp av nära och kära förstås ;-) Känns lite roligare att ha ett buffébord 
än att ha en stillasittande 3-rätters middag... Det är va vi tycker :-)

Dem starkare dryckerna tänker vi köpa hem från Tyskland.
Blir bra mycket billigare än att handla på bolaget + att man kanske får
sig en tripp till Tyskland i vår, vore kul hihihihi

Jag tänkte visa min klänning, som på bild fast jag valde att ta bort axelbanden :-)
















Sist men inte minst.. Min vigselring :-)
Åhhhhh va jag längtas tills jag får bära den!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Kikar in via bröllopstorget, jättefin blogg :-)

Vilken vacker klänning du beställt, helt underbar!!!!

Jag har också beställt från Landy Bridal, brudklänning och tärnklänningar. Ska bli så kul och få hem dem, men det tar några månader till. Gifter mig den 18 sept så det blir hösttema för oss :-)

2010-04-11 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0