Ebay... Tack för att du finns!





Mitt nya favoritställe är Ebay, det finns ju huuuur mycket som helst att fynda där.
Gäller bra att sätta stopp på sig själv, vilket inte är lätt ;-)
Jag har fyndat mycket där, tårtfat till bröllopstårtan, näbbklänning,
blomgirlanger, favors askar m.m
Det senast va organzarosetter som jag ska ha på stolsryggarna :-)
100st vita rosetter för drygt 400kr inkl frakt


I fredags så kom min brudklänning som jag hade beställt från Landy Bridal.
Tog ganska exakt 6 veckor att få hem den.
Den är helt underbar.. mycket välgjord!
Man kan inte sluta titta och klämma på den :-)
Nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig dag för dag... ca 2,5mån kvar.
Och jag längtas så, fast man är nervös ibland men det hör väl till???
Jag har även varit inne på blomaffärn och visat buketten som jag ska ha
och floristen tyckte verkligen att jag gjort ett mycket bra val.
Kul å höra :-)

Nu återstår att boka in en middag med våra toastmasters.
Vi måste ju börja gå igenom allt, så dem vet vad dem ska göra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0