Söndagen den 11 April.... 82 dagar kvar :)


Äntligen har jag hittat en näbbklänning till Hannah!
Satt på Ebay igår och kikade. Bland alla 100-tals klänningar
så blev det en kritvit med lila band i midjan.
Väldigt enkel men såååå fin :-)
Den är färdigsydd så det skulle inte ta så lång tid att skicka den,
skulle ha den på max 2 veckor.. Spännande!!!
Diadem fick jag också på köpet så vi får se om det är nåt som
går att använda eller om det blir nåt annat?

Nu återstår skor till mannen och barnen, annars är alla kläder klara.
Och det har gått så väldigt smidigt.
Sonens kläder hittade jag på HM, ett par jättesnygga jeansshorts och vit skjorta med slips..
Han älskar jeans så det fick bli det :-)


Här kommer en bild på tösens klänning.
Sen har hon önskat sig vita skor med klack :-)


Kommentarer
Postat av: Brud i juni

Följer din blogg sen start, gillar den mycket!!!

Åhhhh vilken söt näbbklänning din dotter ska få,

kommer att känna sig som en prinsessa.

Våra bröllop närmar sig med stormsteg, tiden går så fort att jag inte riktigt hinner med mig.

Ser att ni hunnit en väldigt bra bit på vägen.

Vi ska också handla spritdryckerna från Tyskland.

Har du nåt tips på nåt gott vin vitt/rött så säg gärna till, tycker det är svårast att veta vilket man ska ta, vi är inga vindrickare och har inte handlat vin från Tyskland tidigare.

2010-04-11 @ 15:51:50
Postat av: Blivande fru Melkersson

Åh vilken underbar näbbklänning du köpt.

Hoppas resten av planeringen går bra också, det börjar dra ihop sig :-)

kramar från sanna

2010-04-15 @ 11:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0