Den stora underbara dagen!

Tänk att man sitter här, nygift och lycklig!
Vårt bröllop blev verkligen som vi drömt om.
Det blev faktiskt bättre än vi trott :)

Det har ju gått några dagar nu och man njuter mer å mer
för varenda dag. Man tänker tillbaka och försöker minnas dagen,
men det är inte lätt för den går så fruktansvärt fort.
Fastän att jag verkligen tog tillvara på varenda minut
så vare över på ett litet kick.
Dagen bara flyger iväg så alla ni som har er dag kvar.
Njuuuut så mycket ni bara kan :-)

Vigseln va så fin och solisten som vi hade sjöng så underbart vackert!
Jag får gåshud nu när jag tänker tillbaka på henne.
Vi hade valt 2 låtar som hon sjöng och hon kompade också på piano.
Your the inspiration och Fields of gold

Hela bröllopsfesten va makalös, många glada skratt, roliga lekar och bus.
Det är verkligen ett minne för livet som man gärna skulle vilka göra om igen,
och självklart med samma karl :)
Ju längre fram på småtimmarna vi kom desto roligare och galnare blev det.
Det är en av dem roligaste fester jag och min man varit med om.
Det kan inte ha blivit bättre än såhär!



Tänkte bjuda på lite bilder











































Kommentarer
Postat av: Soffan

Det blev ett fantastiskt sagobröllop som jag och många fler är grymt avundsjuka på. Vill ha ett exakt likadant bröllop och möhippa för den delen. Jag känner mig otroligt hedrad som fått vara med på eran stora dag. :-) Har påbörjat ett fotoalbum/scrapbook med minnen och bilder från erat bröllop för att minnas denna underbara dag för alltid. Kram!

2010-07-07 @ 00:01:22
Postat av: Fru Ahlström

Grattis Grattis!

Vilka underbara bilder du lagt ut. Och va fina ni va, och du strålar ju som bara den, jättesnygg brud :-) Förstår att ni hade en underbar dag, precis som det ska vara.

Lycka till i framtiden!

2010-07-08 @ 20:58:56
Postat av: Fia

Grattis!

Åh va fina ni va och vilken snygg frisyr och klänning du hade. Passade dig jättebra!

Funderar på hjärtat som ni har på väggen, har ni köpt det komplett eller har ni gjort det själv? va väldigt fint i alla fall!!!



Grattis än en gång!

Fia

2010-07-09 @ 21:31:45
Postat av: Susannes Liv

Vilka härliga bilder!!!



Jättefin klänning och en helt lovely tårta!!!

2010-07-12 @ 12:37:08
URL: http://susannes.blogg.se/
Postat av: Kikan

Stort grattis! Och vad underbart att er stora dag blev så fin. Välkommen i fruklubben :) Vi har varit gifta i snarft två månader och vårt bröllop blev oxå fantastiskt! Kram Kikan

2010-07-14 @ 09:47:29
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0