2 månader kvar :-)

 Fatta att det bara är två månader kvar tills
jag blir Fru Nordmark :-)
Kan bara föreställa mig hur nervös jag kommer att
vara. Fruktansvärt nervös är nog det rätta ordet!!!

Allt har gått som på räls ända tills i fredags.
Trubadurerna som vi bokade i vintras kan inte spela på bröllopsfesten.
Och inte har dem hört av sig heller, vi tänkte i veckan att vi måste
dubbelkolla med dem så det är 100% då den ena inte va helt säker på att
den andra va ledig då. Men dem skulle höra av sig... Vilket dem inte gjort!!!!
PANIK!!!!
Men vi har kollat med två andra coverband och väntar nu svar från dem.
Och jag hoppas att nån av dem kan komma och spela.
Annars blir det att leta vidare...
Inte det lättaste att hitta nån som inte är bokad redan såhär 2 månader innan!
Men, men man får inte ge upp hoppet än ;-)

I helgen har jag hållit på att göra små tags som ska bli placeringskort,
som ska fästas på favoraskarna.
Det är vita askar med vita satinband och lila tags, riktigt fint om jag får skryta :-)
Men mitt i allt pysslande så tog banden slut.. Typiskt!!!
Ska beställa mer från Panduro imorgon,
Frågan är bara vad man ska hitta på att ge till barnen???
Det ska ju passa barn mellan ca 3-10år???
Dem äldre barnen får samma sak som dem vuxna.

Sen har jag ordnat att jag får sällskap hos frisören.
Så Carolina blir den som får vara min chafför och passuppare hos frissan :-)
Jag har beställt mitt löshår på Taj Mahal och väntar spänt på att få hem det.
Det blev ett äkta hår på clips.






Kommentarer
Postat av: Fru i Juni

Vilken otur med bandet som inte kunde spela.

Jag hoppas att nån av dem andra kan komma och bjuda er och era gäster på skön sång!

Vilken bra idé du kom på att kombinera placeringskort och gästgåvorna. Blir säkert jättefint :-)

Fick hem min klänning förra veckan och jag kan bara inte sluta titta och klämma på den. Vilken underbar känsla det är när man fått hem den och den är som man föreställt sig. Den måste läggas upp lite men har en svägerska som fixar det. Det börjar bli pirripirr i magen nu :-)

2010-05-04 @ 12:03:06
Postat av: M Melkersson

Åh vilken osis med trubadurerna. Hoppas ni hittat nån annan som kan spela.

Min dotter beställde också löshår från samma som du, hon ska ha det till baluppsättningen :-) Hennes frisör hade tipsade om dem, ska visst ha väldigt bra kvalité.



Inte så långt kvar nu :)

Stort Lycka till på er stora dag!

2010-05-07 @ 21:26:54
Postat av: Annika

Gud vilken panik förstår er verkligen, men jag hoppas att ni lyckas hitta en ersättare!

Vi gifter oss sita juli så vi har nästa lika långt kvar :-)



Lycka till med resten av planeringen



/Annika

2010-05-17 @ 21:19:12
URL: http://prinsessa2010.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0