Vår Hooneymoon!

Oj Oj OJ... det va längesen jag va in här på bloggen!
Idag hittade jag nämligen min bröllopsplanering och då slog bloggen mig ;-)
Men nu är jag här och tänkte visa lite bilder från vår underbara Hooneymoon.

Den 10 februari i år åkte jag och maken till Thailand, Kata Beach i Phuket.
Ännu en dröm gick i uppfyllelse.. Underbar plats som vi kommer att åka till igen!!!!
 Tack för Alla fina bidrag som vi fick i bröllopspresent :-)


Vi åkte med Ving och bodde på ett toppenhotell som heter
Kata Beach Resort & Spa Ett suveränt bra hotell med kanonläge.. på stranden!!!!

Kata Beach Resort & Spa





En av hotellets uteserveringar.. Underbart läge!



Kata Beach.. Lovely!!!!



Maya beach, där filmen The beach spelades in.. Helt Underbart!



Phi Phi Island



Jag och maken (KÄRLEK)



Jag på James Bond Island




Lawa Island




Den vackra solnedgången på Kata Beach




Monkey Beach




Khai Island




Maya Bay




Alla hjärtans dag på hotellet. Varje dag höll personalen på och dona
och fixa inför middagarna. Nytt tema varje kväll.



Strandbaren på Khai Island



Shopping shopping, massa shopping på det enorma Junglecyleon



Mera kanotpaddling i oslagbar natur!!!












You & Me= 4-ever ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vilka underbara bilder från ert bröllop och er bröllopsresa i Thailand! Det är ett underbart land som man aldrig ledsnar på. Underbart!

2011-05-01 @ 21:11:36
Postat av: MSS

Vackra bilder!

2011-05-04 @ 00:19:35
URL: http://levarikt.blogg.se/
Postat av: M Melkersson

Hej Linda!



Vilka härliga bilder, underbara!

Ni verkar haft en kanonfin bröllopsresa. Precis som det ska vara. Inte sååå långt kvar till Er första bröllopsdag :-)



kram Maria

2011-05-12 @ 22:43:14
Postat av: Sofia

Vilka vackra bilder, både från bröllop och bröllopsresa. Underbart!

2011-08-12 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0