Min bröllopsblogg!

Välkommen till min bröllopsblogg som jag gjort.
Här är mitt andra krypin, där jag kan drömma och längta i smyg utan att all
släkt och vänner ska upptäcka att det är just Jag ;-)
Som ni säkert förstår så håller vi detta hemligt, känns både och...

Jag är en blivande brud som äntligen ska få GIFTA MIG =)
Jag lever med min stora kärlek och våra två barn någonstans i Västernorrland.
Efter ett X antal år tillsammans är det äntligen dags för bröllop,
något jag hoppas (och vet) kommer bli ett minne för livet.
Att det är jätteroligt att planera gör ju inte saken tråkigare.
Än så länge är det mycket som ska planeras, mkt mer än man tror.
Vi har ett datum.. den 3 juli 2010
Vårt Färgtema; rosa vitt o guld
Kyrkan är såklart bokad och vart vi ska ha festen är bestämt men inte bokat.
Har försökt få tag i den lokalansvarige men inte lyckats än.. håll tummarna!





Kommentarer
Postat av: Kikan

åh vad kul att läsa din blogg, jag skall oxå gifta mig nästa år, på pingst, och vi har heller inte gått ut med det ännu till alla. Vi skall ha färgtema rosa, silver och vitt och jag tror att du och jag har ganska lik smak för jag har hittat massor här som vi oxå skall ha, tårtdekoration etc, dessutom har jag letat som en galning efter en stor bild på en brudbukett som jag sett som miniatyrbild på en annan blogg och nu hittade jag den här :) Här skall jag kika in fler gånger, skall bli kul att följas åt i förberedelserna. Länkar dock inte till min blogg ännu då vi som sagt inte har berättat om våra planer ännu, mer än för våra föräldrar :) Kram Kikan

2009-09-06 @ 22:16:51
Postat av: Julibruden

Alltid kul att bistå med nåt till andra :)

Länka mig gärna till din blogg den dagen nu berättat, det är ju så kul att läsa hos andra.

Jag ville också ha rosa i början men min blivande

va inte lika förstjust i det som jag.. så vi valde

lila istället.

Det ska bli kul och följas i planeringens gång :)



Stort Grattis till ert kommande bröllop!

kram Julibruden

2009-09-09 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0