Mina skor har kommit :)

Som jag tidigare har skrivit så va jag fundersam på att måttbeställa mina skor
från Matildas Fest och det har jag nu gjort :)
Nu är dem här och dem är precis så fina som jag förväntat mig.
Väldigt bekväma också, tror inte att jag behöver gå in dem så mycket.
Kan verkligen rekommendera er andra att beställa från henne!
Det enda är att vänstra skon är liiite liiite för stor så jag måste till en skomakare och
se om det finns nåt att lägga in så den också sitter perfekt.
Felet är nog mitt, skulle ha måttat båda fötterna så hade båda säkert suttit perfekt.
Annars är jag jättenöjd, hon är jättetrevlig och svarar snabbt på mailen.
Och det tog ungefär 4v från att jag mailade min beställning tills skorna fanns här hemma.


Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Vad roligt att jag hittade din blogg. Älskar att läsa om folk som ska gifta sig. Håller själv på att planera mitt egna bröllop och har precis börjat arbeta som bröllopskoordinator :) Hoppas ni får ett fantastiskt bröllop....

2010-01-06 @ 23:17:23
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: J.

Åh nej jag som inte heller mätt båda mina fötter.

Det tänker man ju inte på, att de kan vara lite olika stora.



Hoppas du får hjälp så den andra även sitter perfekt.

2010-01-10 @ 19:17:16
URL: http://brollop2010.blogspot.com
Postat av: Blivande fru Melkersson

Vilken mysig blogg du har. Det är så kul att läsa om andra som ska gofta sig. Ska också gifta mig iår, jag blir en septemberbrud :-)

Hoppas ni får en underbar dag!

2010-01-11 @ 13:55:43
Postat av: Maria

Jag har också haft funderingar på att beställa skor till mig hos Matilda, kul å se att du är nöjd! Hon har ju bra priser på dem jämfört med va dem tar i butikerna, kollade förra helgen på ett par och dem skulle kosta mig ca 1000kr, kul om man kan tjäna en slant ;-)

Lycka till med all planering, ni verkar ju ha kommit en bra bit på vägen!

Och hoppas att ni får en underbar dag med strålande solsken :-) Fast lite regn bringar ju lycka sägs det ;-)

2010-01-18 @ 23:15:15
Postat av: Kikan

Hej tjejen! Nu har jag avslöjat lite news på min blogg :) Är en flitig besökare här hos dig och har sett att vi har mycket gemensamt när det gäller stil :) Kram Kikan

2010-01-20 @ 22:04:05
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0