Nu är det nära!!!

Nu har man ungefär 1,5 vecka kvar tills man blir fru.
Fy va dagarna rinner iväg.
Nu är man inne på slutspuren av denna långa roliga resa.
Ibland funderar jag,  Vad ska jag göra när bröllopet är över???
Vad ska mina lediga stunder innehålla då? För det tar mycket tid att planera bröllop.
Mycket mer än jag någonsin kunnat föreställa mig.
Fast det är bland det roligaste jag någonsin gjort, men
visst har det varit jobbigt också men det är verkligen nåt som varit nåt
väldigt extra... Skulle inte vilja gå miste om det!!!

Klänningen har jag lämnat in för slutjusteringar. Den ska hämtas nästa tisdag.
Sömmerskan va väldigt fascinerad över mitt val av klänning, 
Klart en av dem vackraste hon sett och det känns väldigt kul att få höra det :)

I helgen så blev jag och min blivande utdragen på
möhippa/svensexa.. Sicken dag :)
Jag kan säga som så att jag kommer aldrig glömma denna galna, roliga kväll.
Man gjorde saker som man i vanliga fall inte ens skulle ha en
tanke på att göra hahaha.. Våra toastmasters lyckades verkligen göra
denna dag helt oförglömlig :)

Det hela skedde på Stadsfesten i Kramfors...
Helt plötsligt så va vår hall full med människor.. Va.. NU???
Innan vi visste ordet av det så hade jag en ögonbindel på mig och
sen bytte dem kläder på mig och R.. Vi såg inte klok ut :)
Sen bar det iväg med minibuss mot Kramfors.
Vi tjejer hade förfest med god mat och dryck, lite lekar osv.
Vi hade sååå kul.
Grabbarna drog till Sandö där dem b.la fick släcka bränder,
bada och basta + en massa annat.
 När vi senare kom ner på stan så fick jag några uppdrag:
Jag skulle bli fotograferad tillsammans med 4 olika utvalda persontyper.
(ordningsvakt, ung kille, mc knutte och flintskallig)
Klippa tvättrådslappar från kalsonger, tigga om cigg och eld,
Bli bjuden på en öl eller cider.

Sen när vi träffades grabbarna så fick vi våra Stooora Suprise...
Jag och mina blivande skulle upp på den stora scenen,
inför massssssa människor.  Hjärta slog nog i 200 knyck:)
Fruktansvärt pirrigt men va gör man inte för sina vänner, man ger ju såklart järnet :)
Man lever bara en gång haha

Nu vankas midsommar och då det blir en myshelg med man och barn
och sen kör vi järnet den allra sista veckan.
TÄNK!!!! Nästa söndag är man fru, inte längre sambo :)

Hade gott alla där ute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0